top of page

Prensesler konseptli 1 Yaş Partimiz

Tam 1 yıl gecikmiş bir post oldu bu. 2 yaşı yazınca neden 1 yaşı da yazmıyorum dedim.. 1 yaş kutlaması için ilk heyecanla tüm detayları düşünme telaşı aylar öncesinden sarmıştı beni. Çıktılar aldım, ponponlar için adı her neyse o ince kağıtlardan getirttim, annemden sandalyelere giydirme dikmesini istedim, kız kardeşime istediğim tütüyü ve üst tişörtünü anlattım, hatta bonus bana da önünde 30 yazan tişört yapmasını istedim, babama çiftlikte yapabilir miyiz dedim oraları düzenledi temizlediler, eşimin ailesi işi gücü bırakıp 5 günlüğüne Minnoşun doğum günü tatiline çıktılar yanımıza geldiler kısacası herkes seferberlik halindeydi.. Masa küçüktü tüm hazırlıkların salataların, böreklerin fotoğrafı yok, onlarda da annemle anneannemin büyük emekleri oldu.

Dilek ağacımıza da bilahare değinmek istiyorum, kurumuş bir ağaç dalını bulup eşimle sprey boyayla beyaza boyadık sonra "Sen yaz yıllar sonra okuyayım" dilek kartlarını ve davetlilere hazırladığımız içi magnet dolu :) hediye çantalarımızı astık. Çadırdan prenses şatosu yaptık Minnoş içinde oynadı bir müddet.. Son olarak doğum günü şarkımız da isme özeldi :)

Recent Posts
Search By Tags
bottom of page